Thursday 26 September 2013

What's NEW at Sephora? │有得睇冇得買的window shopping

講明係window shopping, 姐係得個睇字(同恨字), 點解??
因為香港已經冇左Sephora, 而呢d brands 0係香港係冇得買的(以我0既認知冇專門店, 如果有, 先講聲唔好意思, 同埋麻煩你話聲俾我知, 感激不盡!!)。

明知道冇得賣, 所以我都好耐冇睇過Sephora 個website, 不過我以前真係個個星期都要去鋪頭巡鋪先至安樂架, 哈哈。其實Sephora 都有好多國際牌子香港係有得賣0既, 不過我今次想講0既呢堆wishlist 都係一些香港冇0既, 冇得擁有, 都可以欣賞一下0既~ XDD

Too Faced - Boudoir Eyes Soft & Sexy Eye Shadow Collection 

 


呢個其實唔新架喇, 我已經見過真身, 其實我之前係想買架, 但係要搬屋真係要節制小小, 所以冇帶佢番屋企。Too Faced 一系列neutrals 顏色0既眼影不嬲都有評價, 佢可能唔係最最最出色, 但係以佢0既價錢, 唔算貴, 值得用的。


Stila - Stay All Day Prime & Anti Shine Balm 




我一見到呢個產品, 就令我諗起之前聽過 emilynoel83 (link to her youtube channel) 介紹過0既一個Mally 0既產品, 感覺完全一樣! 可惜我真係唔知邊度可以買到Mally, 所以見到Stila 而家出呢個product, 真係幾興奮! 佢係一個控油產品, 可以作妝前打底、定妝, 同埋補妝時吸油用的。香港咁熱咁潮濕, 控油真係太重要, 尤其是我呢D 混合性易出油人士!


Urban Decay - Revolution Lipstick 




又點可以唔講Urban Decay, 佢0既 eye shadow primer potion 出晒名, 仲有NAKED palettes! 如果講到顯色度、持久度, 佢地真係好多products 都好到家! 呢個新0既唇膏, 又係creamy 同埋出色的代表!

唔知你地有冇online shopping 的習慣呢? 會唔會上網買化妝品、護膚品呢? 如果有一日Sephora 可以ship 黎香港就好了~


No comments:

Post a Comment